Handelsbetingelser hos Din webpartner

Til brug ved handel i webshoppen på dinwebpartner.dk. Ønsker du at høre mere om hvordan du kan købe en hjemmeside eller hvad vi kan tilbyde af udvikling og hvordan afregning vil foregå så kontakt os, da det ikke er med i disse handelsbetingelser.

Generelle oplysninger

Din webpartner
Gyvelhøjvej 7
8660 Skanderborg
CVR nr.: 31438241
Telefon: 23343021
Email: 

 

Priser

Hos Din webpartner tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

 

Betaling

Din webpartner modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Levering

Vi sælger ingen fysiske produkter, men skulle der være en undtagelse aftales fragtmulighederne mundtlig eller skriftligt inden afsendelse af varene.

 

Reklamationsret

Køb af ydelser (opdateringer, backups, service, support, undervisning, kurser m.v.) og produkter (lydfiler, videoer, undervisningsmateriale) er i henhold til – “Lov om visse forbrugsaftaler – §17 stk. 2 og §9 stk. 2 nr. 2a” – ikke omfattet af fortrydelsesret.
Ifølge købeloven er der desværre ikke fortrydelsesret på digitale produkter der tages i brug. Men lever produktet ikke op til din forventning, så kontakt os venligst straks.
Meddelelsen skal sendes pr. mail på urvar@qvajrocnegare.qx. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, hvad din henvendelse drejer sig om, og hvad problemet er med ydelsen eller det medium du har modtaget.

Produkter eller ydelsesaftaler, som er fremstillet eller planlagt efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg eller design, er heller ikke omfattet af fortrydelsesret.

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Indeholder produktet software som er lavet efter forbrugerens specifikation frafalder retur og reklamationsretten da dette ses som en opgave under forbrugerens ledelse. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Din webpartner vil ikke dække returneringsomkostninger.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelseretten skal der skrives direkte til: urvar@qvajrocnegare.qx

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. Hvis refusionen omhandler en ordre bestilt via webshoppen og betalt med betalingskort og hvis det er muligt at refundere til det brugte betalingskort vil denne refunderingsmulighed til enhver tid benyttes som første prioritet.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
– Hvor du modtager ordren.
– Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
– Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
– Den føste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på . I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
Din webpartner
Gyvelhøjvej 7
8660 Skanderborg

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
– Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
– Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Varer, hvor plomberingen er brudt.
– Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
– Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
– Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
– Aftaler indgået på offentlig auktion.
– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.
Du bærer risikoen for varen fra tidpunket for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, med mindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: 

 

Vilkår for abonnement

Aftale og produkt

Din Webpartner tilbyder abonnementsordning til vedligehold af WordPress hjemmesider. Abonnementsordning er kun muligt at booke såfremt du i forvejen er kunde hos Din Webpartner eller G7. Vi vedligeholder ikke hjemmesider vi ikke kan stå inde for. Aktive abonnementer har mulighed for at bestille følgende efter behov:

Når du tilmelder dig abonnementsordning hos Din Webpartner, skal du udfylde navn, adresse og e-mail. Derudover skal du oprette et brugernavn og en adgangskode. Når du har gennemført oprettelsen og betalingen, får du adgang til din konto hvorfor du også kan opsige abonnementet.

 

Betaling

Betalingen igangsættes med det samme og herefter trækkes på din konto én gang i det valgte interval. Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.

Din Webpartner bruger en godkendt betalingsgateway (Scanpay), der krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine indtastede informationer.

Ved spærring eller udløb af dit betalingskort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalingskort.

 

Profil, login og nyhedsbrev

Du er ansvarlig for at opretholde fortroligheden af dit password og abonnements-kontooplysninger. Dvs. at dit medlemskab hos Din Webpartner er personligt, og at dine login-oplysninger ikke må videregives eller på anden måde deles med andre.

Ved oprettelsen tilmeldes du automatisk servicebrevet, så vi kan sende dig rapporter over dine sites og forslag til forbedringer.

 

Medlemskab

Når du opretter et abonnement, accepterer du, at Din Webpartner trækker betalingen for dit abonnement på det betalingskort/den konto, du angiver i forbindelse med oprettelsen. Dit medlemskab er fortløbende og betalingen sker forud.

 

Fornyelse og ændring af abonnement

Dit abonnement bliver automatisk fornyet ved udløb af det valgte interval, indtil du aktivt melder dig ud.

Ved anvendelse af særlige rabatkoder kan du få et rabatmedlemsskab. Rabatmedlemsskaber har en udløbsdato, som afhænger af den anvendte rabatkode. Når rabatmedlemskabet udløber, fornyes dit abonnement automatisk til den pris indgået ved aftalens indgåelse.

 

Opsigelse af abonnement

Du kan opsige dit abonnement når som helst. Opsigelsesfrist er inden betaling for næste periode. Er betalingen trukket løber abonnementet og servicen perioden ud, med mindre du ønsker abonnementet og service stoppet straks. Der kan ikke ske del refunderinger.

 

Fortrydelsesret

Dit abonnement aktiveres med det samme. Vi i gangsætter således vores service og vores intervaller hurtigst muligt og du får planen tilsendt pr. mail inden for 10 hverdage efter din bestilling, med undtagelse af bestillinger i juli og december hvor planen kommer inden for 20 hverdage. Når du har modtaget planen frafalder fortrydelsesretten.

 

Betingelser for serviceaftale

Det er naturligvis en nødvendighed af Din Webpartner har fuld adgang til kundens løsning. Såfremt Din Webpartner ikke varetager hosting af løsningen vil det til en hver tid være kundens ansvar at holde Din Webpartner opdateret, hvis noget af følgende opdateres

 

Ansvarsfraskrivelse

Da din hjemmeside altid er afhængig af tredjeparter i form af plugins, hosting, servere, temaer, WordPress, licenser og andre eksterne leverandører af API mm som Din Webpartner ikke er ansvarlig for eller forbundet til, kan Din Webpartner ikke garantere fuld funktionalitet af din hjemmeside efter opdateringer og kan derfor ikke holdes ansvarlig for tekniske problemer, ustabilitet, nedetid eller andre problemer der er direkte forårsaget af opdateringer af tredjeparts programmer. Enhver ekstraomkostning der er ved at reparere hjemmesiden efterfølgende vil blive faktureret kunden efter aftalte takst. For at mindske risikoen kan der tilvælges en backupservice og en gennemgang af essentielle funktioner så nedetid mindskes mest muligt.

Din Webpartner fraskriver sig enhver form for ansvar for

 

Forsinkelse i leverancer

Din Webpartner fraskriver sig ethvert form for ansvar overfor tab hos kunden som følge af forsinkelse i nogen del af Din Webpartners leverance.

 

GDPR

I forbindelse med oprettelse af abonnement kan det på ingen måde undgås at Din Webpartner bliver databehandler, hvorfor vi gør opmærksom på at Din Webpartner bør nævnes som databehandler i eventuelle persondatapolitikker hos kunden.